Cerca d’informació: què hem après?

Al llarg de la realització del projecte una de les competencies fonamentals que hem hagut d’aprendre ha sigut la cerca d’informació i el tractament d’aquesta informació.

Primer de tot vam haber de fixar uns objetius i criteris de cerca(llegiu entrada del blog aqui), desprès vam haber de posar en pràctica estrategies de cerca (també tenim una entrada al blog), desprès vam compartir els resultats de les cerques amb el gestor bibliogràfic Zotero, i finalment hem après a crar una bibliografia a travès del Zotero. Aquest últim punt l’explica molt bé el company Josep, a la seva recent entrada del blog.

Personalment, m’he trobat amb dues dificultats en aquest procès. Per una banda se m’ha fet difícil establir una bona estratègia de cerca doncs sempre quedava encallat en la mateixa seqüència de paraules. Vaig aprendre però, que fent alguna variació, encara que només fos d’una paraula, els resultats podien ser molt diferents. I per una altra banda, l’altra dificultat que destacaria és la meva incapacitat per aconseguir resultats encoratjadors en buscadors diferents de google. Vaig probar bastants buscadors però no aconseguia resultats millors que amb google. No sé si google és excel·lent o jo soc una mica limitat….

Companys! Bona nit!

2 comentaris

Filed under Autoavaluació projecte

2 responses to “Cerca d’informació: què hem après?

  1. Xavi,
    Jo també vaig tenir aquesta sensació. Creia que usant diferents marcadors seria més fàcil trobar informació per fer el treball, però quan m’hi vaig posar, no va ser així i vaig acabar usant el google. Tot i així, trobo que vam fer unes bones cerques que ens han servit per redactar el nostre projecte.

    • jbellvis2012

      Hola companys!
      Compartisc la vostra aportació… Jo també vaig provar amb distints cercadors però no trobava res que m’agradara… Així que vaig acabar amb el google. Tot i això també crec que vam fer unes bones cerques.

Deixa un comentari

